czwartek, 30 stycznia 2014

Dwie przesyłki

Witajcie :)
W moich planach ten tydzień miał wyglądać znacznie lepiej ale niestety wyszło znacznie gorzej. Dotarły do mnie tylko dwie przesyłki, z czego jedna bardzo mała. No cóż, może przyszły tydzień będzie lepszy :)

Pierwsza przesyłka jest ponownie od Gminy Słopnice, mimo, że pisałem do nich tylko raz. Tym razem otrzymałem sam długopis.


Druga przesyłka, na szczęście większa i ciekawsza była od Powiatu Grodziskiego :) Zawierała zbiór przepisów kulinarnych, kilka zakładek, kilka informatorów historycznych, trzy balony, cztery długopisy ekologiczne oraz dwie smycze :)



Wysłałem też kilka maili w sprawie współpracy, otrzymałem jedną odmowę a u reszty cisza, może uda się jakąś nawiązać :)
A jak u Was z przesyłkami? :) Macie jakieś ciekawe adresy?

9 komentarzy:

  1. Super przesyłki:) u mnie dzisiaj pustki ale i tak zapraszam na bloga:) posty codziennie są nowe:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj cisza.. nawiązałam pewną współpracę, ale póki co kurier ani listonosz nie odwiedza mnie:/

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie w tym tygodniu dość zagranicznie :) pewnie jutro powstawiam wszystko na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas nie napisałem jeszcze maila po angielsku, więc niestety muszę się ograniczać do polskich firm :)

      Usuń
  4. Fajna książka z przepisami, przydałaby się taka :P
    _______________________________

    KONKURS: http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ciekawe przepisy mają, może nawet któryś wypróbuję i podzielę się wrażeniami :)

      Usuń
  5. Gratulacje :) Powinny przyjść jeszcze jakieś niezapowiedziane :) Tych było zawsze sporo. U mnie pusto... Ale zaraz biorę się za pisanie maili to może w połowie tygodnia chociaż jedna przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi Gmina Słopnice odpisała, że obecnie nie wysyła gadżetów O.o bywa ; )

    OdpowiedzUsuń