czwartek, 20 lutego 2014

Ogromna przesyłka

Witajcie! :) Mimo, że przyszła dziś do mnie tylko jedna paczka, była tak imponująca, że nie mógłbym nie pochwalić się jej zawartością :)
Zapakowana została bardzo konkretnie i co ciekawe nie było żadnej zapowiedzi :)
Jestem ogromnie zachwycony a wszelkie loga zostały zakryte z oczywistych powodów :)

Zawartość przesyłki to:
dwa duże notesy i trzy bardzo ładne długopisy :)


czapka z daszkiem, smycz i piłka gumowa



kalendarz na 2014 rok w skórzanej oprawie



mały plecak i płyta cd z muzyką



kalendarz ścienny



koszulka t-shirt biała, rozmiar L



Najlepsza dotychczasowa przesyłka :) jestem ogromnie zadowolony :)

10 komentarzy:

  1. No naprawdę super! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę :D Dobrze mówiłem, że duże przesyłki też przyjdą i to kwestia czasu :D Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie ich więcej :) dzięki :D

      Usuń
  3. Wow świetna, gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje mega duża paka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał ale super rzeczy gratuluje.

    Obserwuje i zapraszam
    -----------------------------------------------------------------
    http://lowcadarmowychrzeczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna przesyłka. Gratuluję. Zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki,super paczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli czeka się długo na paczkę to jak już dotrze na miejsce to na pewno sprawi dużo radości. Oby tylko dotarła bez uszkodzeń, to ważne żeby nadawca dobrze zabezpieczył ją do transportu. Szczególnie jeśli musi pokonać setki kilometrów.

    OdpowiedzUsuń