wtorek, 25 marca 2014

Wreszcie przesyłki

Witajcie! :) Wiem, że bardzo długo nic nie pisałem ale nic nie przychodziło mimo, że wysłałem ostatnio bardzo dużo maili. Cały czas mam nadzieję, że to się poprawi a tymczasem chciałbym Wam pokazać trzy przesyłki które dotarły do mnie w ostatnich dniach :)

Pierwsza przesyłka jest małą książką w języku angielskim, zamawianą na stronie www.hercolubus.tv sami aż proszą, żeby móc wysłać egzemplarz :) W skrócie chodzi o to, że czeka nas zagłada ponieważ w naszą stronę leci ogromna asteriodo-planeta a naukowcy milczą bo nie są w stanie temu zaradzić. Jest napisana zbyt naukowym językiem, żeby chciało mi się zagłębiać :)


Druga przesyłka jest nieduża, zawierała tylko smycz ale zawsze to coś :)


Ostatnia przesyłka poprawiła moje samopoczucie :) nie zakrywam adresu bo jest bardzo popularny :) 
Zawierała smycz, dwa lizaki, długopisy i czyściki do ekranów, opaskę odblaskową oraz podkładkę pod myszkę :)


Komentujcie i obserwujcie :) Piszcie również z adresami na wymianę, adres w zakładce współpraca :) 
Pozdrawiam! :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję przesyłek :) Ja też powysyłałem sporo maili i kolejny dzień mam pustą skrzynkę... Może w końcu zaległe przyjdą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli długo oczekuje się na przesyłkę to na pewno miło ją dostać. A szczególnie jeśli dociera w idealnym stanie, dobrze zapakowana i zabezpieczona do transportu.

    OdpowiedzUsuń