wtorek, 4 lutego 2014

Trzy przesyłki

Witajcie ponownie :)
Ostatnie pustki i braki przesyłek poważnie mnie zaniepokoiły, ponieważ wysłałem więcej maili niż zazwyczaj a nie przyszło prawie nic.. Muszę zmienić strategię i poszukać nowych firm, może Wy macie jakieś adresy? :)

Na szczęście pojawiły się dziś dwie paczuszki i mam jeszcze paczkę z piątku, o której nie pisałem więc jest lekka poprawa i chcę Wam pokazać, co otrzymałem :)



Pierwsza przesyłka była ze strony everydayme.pl i zawierała próbkę płynu do mycia naczyń fairy. :) Szła wyjątkowo długo, ponieważ zamawiałem ją jeszcze na początku roku :)





Dziś natomiast dostałem również zamówiony już chwilę temu starter do sieci HEYAH, na razie jednak nie jest mi potrzebny więc sobie poleży trochę :) wciąż można go zamówić na stronie internetowej Heyah.


Najświeższa przesyłka, jednocześniie zdecydowanie największa, dodatkowo wysłana listem poleconym sprawiła mi więcej radości niż poprzednie :) 
Przyszła poprzedzona pozytywną odpowiedzią na mail od LGD Dorzecze Mleczki.
Zawierała dwa duże notatniki oraz dwa mniejsze, płytę dvd z filmem o Dorzeczu Mleczki, oraz kilkanaście broszur zawierających mapy oraz szlaki i informacje na temat Nordic Walking na Podkarpaciu.  
Notatniki zawsze są niezwykle przydatne :)

 


A jak u Was z przesyłkami? :) Piszcie w komentarzach! :)

5 komentarzy:

  1. Super szczególnie ostatnia przesyłka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie! :) Ja jestem ciekawa, co mi ten tydzień przyniesie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Zapraszam do mnie, gdzie pojawiły się właśnie 4 nowe posty co oznacza 4 nowe przesyłki w mojej skrzynce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło jest dostawać paczki na jakie się czeka, tym bardziej jeśli ich zawartość to rzeczy na które się długo czekało, chciało się ich wypróbować. Codziennie kurierzy dostarczają mnóstwo paczek, wiele z nich dociera do adresatów w ciągu 2 dni roboczych.

    OdpowiedzUsuń