poniedziałek, 17 lutego 2014

Terminarze Tebra - recenzja

Witajcie ponownie :) Dziś był niezły dzień, ładna pogoda i poniedziałek nawet szybko zleciał :) Zanim się obejrzymy będzie piątek :)
Niestety pod względem przesyłek nie było tak ładnie ponieważ nie przyszło zupełnie nic, ale już nie pierwszy raz zawiodłem się na poniedziałku. Na szczęście następne dni zwykle nadrabiały zaległości :) Mam jeszcze dwie zaległe paczuszki, które jutro najpóźniej wrzucę więc obserwujcie, żeby nie przegapić :)

W dzisiejszym poście chciałbym zaprezentować Wam terminarze firmy Tebra, które dostałem w ramach współpracy. Przesyłka zawierała dwa terminarze jeździeckie oraz (na moją specjalną prośbę) również terminarz żeglarski, moim zdaniem zdecydowanie ładniejszy :) Terminarze jeździeckie w domu szybko znalazły nowych właścicieli, którym bardzo przypadły do gustu. 

Mają one rozmiar 17 x 23,5 cm, każdy posiada 144 strony a na jednej stronie zawiera się jeden tydzień. Oprawę mają twardą, szytą, zmiękczoną obustronnie gąbką.

Terminarz Jeździecki to niepowtarzalny kalendarz książkowy wydawany od 2006 r. Zawiera praktyczne informacje dla miłośników koni (np.: budowa anatomiczna konia, kościec konia, zęby konia), dane teleadresowe i informacyjne (adresy ośrodków jeździeckich, stadnin, hodowców koni itp.)




Terminarz żeglarski zawiera praktyczne informacje dla żeglarzy (np.: stopnie żeglarskie, pierwsza pomoc, budowa łodzi, olinowanie jachtu), żeglarskie dane teleadresowe i informacyjne
(np.: adresy przystani, ośrodków szkoleniowych, organizacji żeglarskich).




Mimo, że nie jestem zbyt wielkim fanem terminarzy tradycyjnych, te wyjątkowo mi się podobają, zwłaszcza terminarz żeglarski. Bardzo się cieszę z możliwości ich wypróbowania, zapraszam na stronę terminarze.pl
i serdecznie pozdrawiam! :)

3 komentarze:

  1. Mam terminarze jeździeckie:) Ten żeglarski też piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałem na prezentację tego żeglarskiego i przyznaję, że wygląda świetnie :) Lepiej niż terminarze jeździeckie. Zawiera też sporo przydatnych informacji. Naprawdę fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuż przed chwilą na moim blogu pojawiła się seria nowych postów oczywiście na temat dzisiejszych przesyłek. Gorąco zapraszam i zachęcam do komentowania czy oceniania mojej strony ;)
    Pozdrawiam, http://gadzeciarz.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń