poniedziałek, 10 marca 2014

Trzy przesyłki

Witajcie po długiej przerwie :) Niedawna przerwa w wysyłaniu maili zaowocowała brakiem przesyłek ale powoli zacząłem nadrabiać zaległości i listonosz zaczął mnie ponownie odwiedzać :) Dziś pokażę Wam moje trzy przesyłki, dwie z końca ostatniego tygodnia, a jedna z dzisiaj. Przesyłki w kolejności chronologicznej jak zawsze a ostatnia najciekawsza :) Zapraszam! :)

Pierwsza przesyłka od ZTM Warszawa była bardzo ciekawa ponieważ zawierała również wiadomość od firmy wraz z pieczątką i podpisem, jestem bardzo mile zaskoczony :) 
Zawartość przesyłki to długopis, kartka pocztowa i broszura.



Druga przesyłka zawierała smycz, przypinkę oraz długopis :) 

 
I ostatnia zawierała bardzo ładny notatnik, notes z karteczkami samoprzylepnymi, długopis i brelok z otwieraczem i monetą do wózka sklepowego :)


Adresy oczywiście na wymianę, piszcie z propozycjami, adres w zakładce Współpraca :) 
Komentujcie i obserwujcie :)

4 komentarze:

  1. Ten brelok ciekawy. Mam kilka z monetami do wózka, ale w każdym ta moneta jest do wyjęcia. Tutaj wygląda na ciekawsze rozwiązanie. Gratuluję przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jest do wyjęcia :) trzyma się na magnesie z drugiej strony :)

      Usuń
  2. Fajna ostatnia przesyłka z EPP Group. Napisałam w tej sprawie e-mail do Ciebie :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Zapraszam do mnie, gdzie właśnie pojawił się post opisujący "paczkę - niespodziankę". Zachęcam do wejścia, bo naprawdę jest co zobaczyć :)
    Pozdrawiam, Artur
    http://gadzeciarz.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń