czwartek, 3 kwietnia 2014

Soczewki BioAir Premium - recenzja

Witajcie! :)
Nieco ponad miesiąc czasu temu dostałem od firmy 1001soczewek.pl paczkę z soczewkami i płynem do soczewek w celu ich przetestowania. Dość długo zwlekałem z napisaniem tej recenzji ponieważ na początku miałem pewne wątpliwości co do komfortu użytkowania soczewek. Na szczęście z czasem wszystko się wyjaśniło i mogę przekazać moją opinię o tym produkcie.


Informacje na temat zestawu który otrzymałem znajdziecie tutaj: http://meskim-okiem.blogspot.com/2014/02/wspopraca-1001soczewekpl.html

Początki zapowiadały się niepewnie. Soczewki mimo bardzo małej grubości były wyczuwalne na oku. Z czasem się to zmieniło, może oczy się przyzwyczaiły a może po prostu soczewki musiały się dopasować. Tego nie wiem. Wiem, że ich noszenie jest jak najbardziej komfortowe i jeśli nie korzystamy zbyt długo z komputera lub nie wejdziemy do zakurzonego pomieszczenia nie czujemy ich na oczach. Myślę, że jest to typowe dla wszystkich soczewek więc nie można tych winić czymkolwiek. Są dodatkowo zupełnie przezroczyste więc prawie nie widać ich na oczach.

Soczewki przeszły w trakcie użytkowania mały test wytrzymałościowy a dokładnie dwa testy. Były to dwie studniówki na których bawiłem się do białego rana więc można śmiało powiedzieć, że miałem je na oczach 24 godziny bez przerwy i nie czułem z tego powodu żadnego dyskomfortu. Ten test zdały na piątkę. Prawie codziennie zakładałem je w godzinach wczesno-porannych (5-6 rano) a zdejmowałem późno w nocy (23-1 w nocy).
Nie zdarzyło mi się spać w tych soczewkach. Zawsze przed spaniem miałem możliwość zdjąć je więc nie chciałem ryzykować. Podejrzewam, że zachowały by się podobnie jak wszystkie inne soczewki i zwyczajnie mogły by lekko przyschnąć do oka.
W trakcie testowania soczewek BioAir Premium raz tylko zbyt mocno potarłem oko i soczewce udało się wejść pod górną powiekę. Przydatna okazała się wtedy pomoc drugiej osoby. Była to jednak zdecydowanie moja wina i nie rzutuje to w żadnym stopniu na ocenę soczewek. Nie miałem z nimi żadnych negatywnych przygód, została mi jeszcze jedna para, którą niedługo będę zakładał i jestem z nich bardzo zadowolony.

Reasumując,  soczewki są naprawdę godne polecenia. Na początku mogą być odczuwalne na oku ale trwa to krótko i jest spowodowane prawdopodobnie czasem dopasowania się soczewki do oka. Nie spadają i w ciągu dnia można o nich zapomnieć, w wyjątkowych sytuacjach da się je nosić nawet dobę bez przerwy. 
Mogę przyznać ocenę 5/5 ponieważ soczewki spełniają wszystkie moje oczekiwania.

Jeśli wciąż szukacie soczewek które spełnią Wasze wymagania, mogę z czystym sumieniem polecić Wam tę firmę :)

Komentujcie i obserwujcie! :)

10 komentarzy:

  1. Również mam te soczewki i faktycznie na początku były wyczuwalne na oku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jeszcze zależeć od płynu, kiedy zacząłem do nich używać płynu Horien poczułem różnicę

      Usuń
  2. Jaki producent produkuje te soczewki i jaki mają wskaźnik przepuszczalności tlenu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście preferuję soczewki od Acuvue. Są one bardzo wygodne dla oka, świetnie korygują wadę wzroku i dobrze leżą na oku. Nigdy z nimi nie miałem żadnych problemów. Warto sobie je wypróbować zwłaszcza, że możemy zamówić darmową próbkę, żeby samemu sprawdzić ich funkcjonowanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczewki są dla mnie genialnym wynalazkiem i jestem zdecydowaną ich zwolenniczką, ponieważ należę do tych osób, którym okulary korekcyjne bardzo przeszkadzają. Jeśli chodzi o sam rodzaj soczewek to wybieram miesięczne i za każdym razem testuję nowe. Myślę, że te ze strony https://www.twojesoczewki.com/ultra-hd-overnight będę tym razem przeze mnie testowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja:) Na pewno przy problemach ze wzrokiem trzeba przede wszystkim sprawdzić jaki jest stan waszego wzroku, odpowiednia diagnoza to podstawa. Zobaczcie sobie tu może stronkę https://blikpol.pl/badanie-wzroku-test-online tu będziecie mogli wykonać test na wzrok online, ten już coś wam powie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy problemach ze wzrokiem wiele porad można znaleźć na portalu dbam o oczy . Jest między innymi mowa o suplemencie, który wspiera prawidłowe funkcjonowanie wzroku

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te soczewki i jak dla mnie są ok. Idealnie mi pasują i przede wszystkim nie czuję ich. Komfort jest najważniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry artykuł. Mimo wszystko dla niektórych lepiej będą sprawdzać się okulary do komputera. Kwestia wybrania dobrej oprawki tutaj macie duży wybór

    OdpowiedzUsuń