wtorek, 17 grudnia 2013

Makulatura od Media Drukarnia


Odwiedził mnie dziś kurier z kolejną przesyłką, tym razem od drukarni internetowej Media Drukarnia. 

Zestaw składa się z trzech teczek, dwóch większych (A4) i jednej mniejszej (A5) w każdej teczce jest niezliczona ilość ulotek, wizytówek i innych materiałów promocyjnych. 

Część z nich widać na zdjęciach, gdybym chciał wszystkie umieścić, ten wpis byłby zdecydowanie za długi :) 
 



Użyteczne są tylko 3 zakładki do książek, kartka świąteczna, naklejki widoczne na ostatnim zdjęciu i oczywiście teczki, których chyba nigdy nie jest za dużo :)
Zamówienie można złożyć tutaj: Media drukarnia, po wcześniejszej rejestracji na stronie drukarni. Wszystko jest darmowe a kurier z przesyłką jest już dwa dni po złożeniu zamówienia :) 
Komentujcie i obserwujcie :)








16 komentarzy:

  1. Ja miałam wewnątrz kilka teczek- a ich nigdy nie za mało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra teczka nie jest zła :D Jak już Green wspomniała, ich nigdy za wiele :) Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcam do zajrzenia do mnie http://wspaniala-czworka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy po najlepsze haki holownicze, bagażniki na rowery i akcesoria samochodowe, pozdrawia zespół www.DobreHaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. www.luma.com.pl to bodaj najlepsza hurtownia części samochodowych w wielkopolsce. Warto sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej ocenie warto sprawdzić www.luma.com.pl - solidne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Myślę na tym by zamówić podobny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie korzystanie z drukarni jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem, bo można tam wydrukować całą masę najróżniejszych materiałów reklamowych. Ja zdecydowałam się na katalogi produktów http://www.powerbalancepolska.pl/wyroznij-sie-na-tle-konkurencji-wyslij-klientom-katalog-produktow/ ponieważ zdaję sobie sprawę, że wiele osób jest wzrokowcami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również lubię korzystać z różnych druków reklamowych i jestem zdania, że jest to bardzo fajna sprawa. Ostatnio również czytałem o zaletach kalendarzy firmowych http://www.secus.pl/kalendarze-firmowe-3-powody-dla-ktorych-warto-je-miec oraz fajnie tam opisano powody dla któych warto jest je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie jeszcze bardzo ważną sprawą było to aby również wiedzieć dokładnie gdzie bez żadnego problemu będę w stanie wydrukować katalogi. Jak zacząłem szukać to na pewno w tej https://elanders.pl/uslugi/druk-offsetowy drukarni są właśnie takie możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odkryj unikalne figurki tworzone ze śrubek i nakrętek w naszym sklepie. Wyjątkowe dzieła sztuki z metalu dodadzą charakteru Twojemu wnętrzu. Kup teraz i zaskocz się kreatywnością! https://www.metalowafigurka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja kreatywność zasługuje na wyjątkowy wydruk! Nasza drukarnia oferuje nieograniczone możliwości w tworzeniu unikalnych projektów. Sprawdź nasze usługi już dziś! https://gmcpolska.pl/

    OdpowiedzUsuń