sobota, 25 stycznia 2014

Przesyłki na zakończenie tygodnia

Witajcie :) był u mnie wczoraj listonosz i zostawił dwie przesyłki, nie jest to wiele ale zawsze coś :)

Pierwsza od Reprezentacji Polski w rajdach terenowych zawierała ładny kalendarz i bardzo ładną smycz. Chyba najładniejszą, jaką do tej pory otrzymałem :) Bardzo lubię nasze barwy narodowe, być może dlatego tak przypadła mi do gustu :)


Druga przesyłka to karta PayBack, zdarza mi się słyszeć pytanie o tę kartę podczas robienia zakupów a ponieważ to nic nie kosztuje to zamówiłem :) Szła dość długo ale nie był to dla mnie problem, od dziś zbieram punkty, może coś wygram? :)

Wysłałem w ostatnich dniach trochę maili więc mam nadzieję, że przyszły tydzień będzie lepszy niż ten :) a jak u Was przesyłki? Piszcie w komentarzach! Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Pisałam do nich z prośbą o ten kalendarz ale nic nie otrzymałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze przyjdzie, teraz pewnie dostają sporo wiadomości ;)

      Usuń
  2. Punkty zawsze warto zbierać, my z chłopakiem już dłuuugo zbieramy, głównie w naturze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się przyda najczęściej w empiku pewnie i też naturze :)

      Usuń
  3. Też zbieram PayBacki. Ale nie wymieniam na nagrody. Wolę punkty zamienić na bon rabatowy w Realu i zrobić zakupy tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten kalendarz, ładnie się prezentuje na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń