czwartek, 16 stycznia 2014

Przesyłki z ostatniego tygodnia

Hej, Jak się macie? :) Ja świetnie, zbliża się weekend i przyszło do mnie ostatnio kilka przesyłek więc muszę się nimi pochwalić :)

Zaczynamy w miarę chronologicznie, jako pierwsza była przesyłka od Gminy Wielkie Oczy, otrzymałem dwa przewodniki po gminie i małą przypinkę :) 


Kolejna przesyłka była od Powiatu Lwóweckiego i zawierała również przypinkę, przewodnik po powiecie i schemat szlaków rowerowych :)



Następna paczuszka była od Powiatu Międzyrzeckiego i zawierała smycz oraz długopis :)


I ostatnia przesyłka, z dzisiaj od Gminy Gniew zawierała kilka przewodników turystycznych i długopis :)


4 komentarze:

  1. Gratulacje :) Gmina Wielkie Oczy :) Jedna z najlepszych nazw gmin jakie mam w kolekcji :D Szkoda, że Cyców, czy Gnojnik nie wysyłają :D Ale z Czerwonki mam :D

    OdpowiedzUsuń