czwartek, 23 stycznia 2014

Kolejna porcja gadżetów

Witajcie po przerwie :) ostatnie dni zaowocowały w przesyłki więc musiałem znaleźć czas, żeby się nimi pochwalić :) Dobrze, że są ferie bo nie wiem, jak inaczej bym nadążał ze wszystkim.
Grunt, że się udało i mogę pisać :) Przesyłki są bardzo ładne i ciekawe, przedstawię jak zawsze w kolejności chronologicznej, pierwsze trzy są z poniedziałku, ostatnia, jeszcze ciepła, z dzisiaj :)

Zaczynamy od Gminy Słopnice, przesyłka mała ale konkretna, zawierała smycz i długopis :)


Druga przesyłka poniedziałkowa była od Gminy Bledzew i zawierała kartkę pocztową oraz informator turystyczny :)


Trzecia paczka poniedziałkowa była najbardziej rozbudowana, zawartości nie dało się zmieścić na jednym zdjęciu :) A była od Miasta i Gminy Debrzno, jedna z największych paczek, jakie dotychczas otrzymałem :)
Zawierała przypinkę (już trzecią w mojej kolekcji :) )
 
dwie kartki pocztowe, balon, kalendarzyk kieszonkowy, notes, brelok do kluczy
torbę ekologiczną, oraz dwa informatory :)

 

Na koniec ostatnia, świeżutka przesyłka prosto od Urzędu Miasta Wieluń, przesyłka zawierała mapę, pocztówkę, informator turystyczny z mapą ciekawych miejsc, przewodnik oraz brelok do kluczy :)

A jak przesyłki u Was? :) może macie ciekawe adresy na wymianę? Piszcie w komentarzach! Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Jeżeli chcesz się wymienić adresami to jestem otwarty na propozycje ;) Trochę ich się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adresy do takich przesyłek jak moje wyżej, czy do lepszych? :)

      Usuń
    2. Urzędy "obleciałem" w listopadzie, więc to mam za sobą :) Mogą być i do urzędów i te lepsze też ;)

      Usuń
    3. Moje zbiory ograniczają się w tym momencie do tego, co jest na blogu, jeśli Cię to interesuje to napisz do mnie na maila i wymienimy się tym, co mam :)

      Usuń